wat doen wij anders?

Wij zijn ons er van bewust dat er veel meer "inkooporganisaties" of andere vormen van inkoop samenwerkingen bestaan. Waarin wij ons onderscheiden van onze concullega's is de transparante werkwijze, het verdienmodel en de service die verleend wordt.

Terwijl onze concullega's werken met voor u verborgen prijsafspraken, aanbreng- en omzet-fee's, bent u bij ons degene die zelf kiest met welke leverancier u in zee wenst te gaan. Wij geven u een goed onderbouwd advies, maar sturen u niet een bepaalde richting in. 4cm maakt alle gegevens transparant en de genoemde extra fee's zijn bij ons geen geheim. STERKER NOG: DEZE KOMEN BOVENOP UW BESPARING! Deze fee's zijn op basis van uw volume en daarom dan ook van uw vereniging.

U krijgt van ons een vrijblijvend overzicht van minimaal 3 leveranciers en de daarbij horende onderliggende informatie van de ingediende prijsvoorstellen van het betreffende product. U kiest (of niet) aan de hand van de door ons in kaart gebrachte besparingen dus zelf! Daarna regelen wij voor u de overeenkomst en het contractmanagement.

 

Een bijkomende service is dat uw vereniging tijdens onze samenwerking 24/7 gebruik kan maken van onze expertise. Heeft u een vraag of wenst u bijvoorbeeld vrijblijvend enkele offertes te ontvangen; deze werkzaamheden zijn voor u kosteloos. Werkzaamheden waar onze concullega's minimaal €60,- per uur voor in rekening brengen.

Dit zijn de verschillen tussen een samenwerking met 4cm of met een van onze collega's. Kortom; dit doen wij anders!